Termeni si conditii

PREVEDERI GENERALE
Termenii si conditiile se aplica la achizitionarea online, de pe site-ul www.magazin.daciccool.ro, stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului (distribuitor) si ale cumparatorului (clientul, consumator). Vanzator si operator al operatiunilor online este ARENA Communications, cu sediul in Bucuresti, Str. Av. Popisteanu, nr. 5, Bl. 3, Ap. 43, Sector 1, Sector 1, avand urmatoarele date de identificare: J40/6566/2002 si RO14777938.
Pentru informatii de contact va rugam consultati sectiunea Contact.
Relatia dintre parti este guvernata de Legea Romana cu privire a protectia consumatorului (Legea 363/2007), legea comertului electronic (Legea 365/2002) si ordonanta privind cumparaturile pe Internet (Ordonanta 130/2000).

Comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, cu conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator intre parti este incheiat un contract cu efecte juridice si cu drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in conditiile generale de afaceri, care sunt parte integrala din acest contract. 

Cumparatorul accepta termeniii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.

 

RETURUL PRODUSELOR

Returul produselor se supune Ordonantei nr. 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Chiar daca ati achizitionat produsul gresit, il puteti returna in termen de 14 zille lucratoare, fara nici o explicatie. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat. Denuntarea unilaterala de contract se face conform Art.4 (1) b): "Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14; "Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii). 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, fara a returna plata.

 

PROCESAREA SI LIVRAREA COMENZILOR 

Dupa trimiterea comenzii veti primi prin e-mail un mesaj automat de confirmare. Comenziile primite pana in ora 15.00 sunt de regula procesate in aceeasi zi sau in urmatoarea zi lucratoare. Produsele sunt de regula livrate in termen de 2-5 zile. Cu toate ca 98% din produse sunt tot timpul in stoc, in mod exceptional, termenul de livrare se poate prelungi. In cazul acesta veti fi contactat imediat pentru a va da acordul pentru prelungirea termenului de livrare.

Livrarea costa 10 lei (in cazul expedierii prin intermediul serviciului de mesagerie al Postei Romane) sau 20 lei (prin intermediul serviciului de curierat rapid al Postei Romane). La momentul plasarii comenzii veti primi prin e-mail numarul comenzii. In cazul in care nu puteti fi gasiti pentru livrare, veti primi o notificare. Fiecare livrare are un numar de inregistrare si putem afla unde este depozitata comanda dumneavoastra. Comanda nu va fi livrata in zile nelucratoare sau in cele de sarbatori legale.

 

MODALITATI DE PLATA

1) In numerar, la livrare. Se plateste la ridicarea produselor (de la serviciul de mesagerie al Postei Romane) sau la livrarea produselor, curierului.
2) Plata prin transfer bancar. Veti plati factura (factura electronica din contul dumneavoastra, pe care o veti primi ulterior si prin posta) depunand bani in contul nostru, iar la intrarea banilor in contul nostru vom expedia coletul la adresa de livrare mentionata de dumneavoastra. Alegand aceasta metoda, puteti beneficia de trimiterea coletelor cu produsele achizitionate in atentia persoanei specificate de la adresa de livrare mentionata de dumneavoastra, care va primi coletul fara a avea nimic de platit. O metoda simpla si comoda de a face un cadou care va fi livrat persoanei mentionate de dumneavoastra la adresa de livrare. 

 

GARANTIE SI RECLAMATII

Garantia se socoteste de la data acceptarii produsului de catre cumparator si este de 24 de luni.Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta in scris sau personal. Clientului ii vor fi rambursate toate costurile cauzate (cum ar fi costurile de transport). Sesizarea nu este necesar a fi adresata cuiva anume, este de ajuns sa fie trimisa pe adresa specificata la sectiunea contact. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a chitantei (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de sesizare va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii. In cazul sesizarilor justificate, cumparatorul are dreptul de a solicita rambursarea oricaror sume avansate in legatura cu sesizarea (inclusiv taxe de livrare a bunurilor supuse reparatiei). Clientul este, de asemenea, indreptatit sa solicite rambursarea acestor sume in cazul in care reparatia nu este efectuata.

 

PRETURILE SI VALIDITATEA OFERTEI

Toate preturile includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.

 

REDUCERI

In magazinul online, acordam diferite tipuri de reduceri si promotii. In cazul in care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de reduceri, acestea se cumuleaza.


CONFIDENTIALITATEA DATELOR

Toate datele personale furnizate de dumneavoastra nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dumneavoastra prealabil si vor fi folosite in conformitate cu legislatia in vigoare. Puteti solicita oricand modificarea, actualizarea sau stergerea din baza de date.

 

CLAUZE FINALE

Consumatorului i se poate solicita sa completeze anumite formulare si/sau sa incheie anumite contracte la momentul plasarii comenzii. Cumparatorul poate modifica eventualele erori materiale, inainte de plasarea comenzii. Termenii si conditiile prezente permit cumparatorului arhivarea si reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanta pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor retele.
Imaginile de pe website au caracter informativ.

Acest document de acord intre parti a fost scris in conformitate cu legislatia aplicabila pe teritoriul Romaniei.